Anti-diversions politik - Redken EMEA
>

Anti-diversions politik

HVAD ER DIVERSION?

Hvis du ikke kender svaret på dette spørgsmål, så er du ikke den eneste. Ni ud af ti forbrugere ved ikke, hvad diversion er. Men du har højst sandsynligt oplevet det. Diversion er, når produkter bliver solgt på “uautoriserede ”steder. Originale Redken-produkter bliver udelukkende solgt i autoriserede saloner, spaer eller på websteder tilknyttet autoriserede saloner.

 

HVORFOR ER DIVERSION SKIDT?

Diverterede produkter kan være forfalskninger, opblandede produkter eller gamle udløbne produkter, som det ikke længere er sikkert at bruge. Redken gør i al sin annoncering opmærksom på, at "Original produkter kun garanteres i saloner."Dette betyder, at hvis du køber vores produkter i et supermarked, en drugstore eller andre former for outlet-butikker, som ikke er en autoriseret salon, spa eller et websted tilknyttet en autoriseret forhandler, så kan vi ikke garantere, at det er et originalt Redken-produkt, der yder som oplyst.

 

ER DU I FARE?

Det er du måske. Forurenede eller forfalskede produkter kan forårsage irritation eller endda infektion.

 

HVEM DIVERTERER PRODUKTER?

Produkter diverteres af ikke-autoriserede distributører, saloner og deres ansatte samt andre uærlige personer, som ser en profit i plagiering.

 

GARANTI PÅ SALON-PRODUKTER

Vores banebrydende forskning har ført til udviklingen af nogle af de mest avancerede produkter inden for den professionelle branche, som er bygget op på baggrund af vores viden om proteiner og pH-syre. Teknologi er en integreret del af alle Redken-produkter. Vi er overbevist om, at du vil opleve Redken-produkter som det absolut mest avancerede, og vi tilbyder vore forbrugere en garanti med "fuld tilfredshed eller pengene tilbage". Hvis du efter 4* ugers eksklusiv brug af et Redken-produkt (fra købsdatoen) ikke er tilfreds med resultatet, så bedes du følge instrukserne her nedenfor, således at vi kan refundere dig det fulde beløb.

Tilbagesend produkter inden for 4* uger efter købsdatoen, med den ubrugte portion i den originale emballage sammen med den originale bon, der oplyser købspris og den autoriserede salon, spa eller tilknyttede websted til en autoriseret salon, hvor produktet er købt. Send det til:

 

Redken Consumer Affairs

PO Box 2007

Westfield, NJ 07091-2007

 

*Ved køb af produktet Cerafill Minoxidil Topical Solution har du 90 dage til at foretage en forespørgsel om refusion.

 

Vi stiler efter 100 % kundetilfredshed. Vær venlig at oplyse årsagen til, at du returnerer produktet på bagsiden af bonen.

 

For at sikre fuld refusion, SKAL du have købt produktet hos en autoriseret salon/spa eller et websted tilknyttet en autoriseret salon. Redken kan kun garantere vores produkters resultater, hvis de er købt igennem en AUTORISERET salon/spa eller tilknyttet websted til en autoriseret salon. Hvis du har købt vores produkter fra én af de nedenstående forhandlere, kan vi IKKE garantere, at produktet lever op til vores standarder, og vi kan dermed ikke tilbyde dig tilbagebetaling.

 

UAUTORISEREDE OUTLET-SALGSTEDER

Enhver engros-detailforhandler

Enhver engros-discountbutik

Drugstore

Købmandsbutik

Online køb fra en ikke autoriseret, professionel L’Oréal Salon eller dennes websted

Websteder med produkter

 

Køb dine Redken-produkter fra saloner og spaer, som kan tilbyde dig den bedste service samt anbefale de produkter, der passer til dit hår. Det er udelukkende de produkter, som købes i en salon eller spa eller på et autoriseret websted tilknyttet en salon, der kan garantere at leve op til vores standarder. Tak fordi du støtter din salon og spa-fællesskabet.

 

Indholdet af denne politik gør sig kun gældende i USA. Redken forbeholder sig ret til at opdatere, redigere eller ophæve programmet i fremtiden.

 

STOP DIVERSION

HVAD KAN DU GØRE FOR AT HJÆLPE MED AT STOPPE DIVERSION?

Løb ikke risikoen, lad være med at købe det! Og fortæl dine venner om den potentielle fare, der er ved diverterede produkter! Hvis du ser, at Redken-produkter sælges andre steder end i en salon, så vær venlig at sende os en mail på [email protected], der oplyser om byen og navnet på det sted, hvor du så produktet blive solgt. Du kan også ringe på 800-503-3997 for at anmelde diversion. Derefter foretager vi en gennemgribende efterforskning.

 

HVAD GØR REDKEN FOR AT STOPPE DIVERSION

For at beskytte Redken-saloner og sikre, at forbrugerne udelukkende modtager den højeste kvalitet fra de Redken-produkter, der passer til deres særlige hårbehov, fortsætter Redken sit engagement i aggressivt at bekæmpe diversion.

Det er en tidligere FBI-agent, der har udviklet strategien og overvåger implementeringen af Redkens anti-diversionsprogram.

Der anvendes unikke produktkoder til at spore Redken-produkters færden. Denne metode anvendes til at spore produkter til industrielle afledere.

Repræsentanter fra Redken foretager regelmæssigt stikprøver hos uautoriserede outlet-forhandlere i USA. Disse produkter afkodes efterfølgende i et forsøg på at identificere aflederne.

Løbende efterretningsprocedurer afdækker afledningsordninger, herunder dem, der involverer butikker og misbrug via internettet.

Information om diversion kan oplyses til Redkens Security Department ved at ringe til Redken-hotlinen på 1-800-3997 eller ved at sende en e-mail til [email protected]